PIAGAM PELANGGAN



Kami di Unit Latihan Dalam Perkhidmatan beriltizam dan berjanji memberi perkhidmatan terbaik dengan:-

Menyediakan kursus/latihan yang bersesuaian mengikut keperluan pelanggan.

Menyediakan tenaga penceramah yang berkelayakan dan mencukupi untuk melaksanakan kursus/latihan yang berkesan.

Memastikan sekurang-kurangnya 50 kursus dalaman dilaksanakan pada setiap tahun.

Memastikan 100% pensyarah dan staf sokongan dapat mengikuti kursus/latihan sekurang-kurangnya 7 hari setahun.

Memastikan setiap pensyarah dapat mengikuti kursus/latihan luaran sekurang-kurangnya sekali setahun dan setiap staf sokongan dapat mengikuti kursus/latihan sekurang-kurangnya sekali dalam 2 tahun.

Menyediakan konsultansi dan perkhidmatan LDP terbaik setiap masa.



No comments:

Post a Comment

CPD: BENGKEL DIDIK HIBUR KAMISHIBAI

TAJUK : BENGKEL DIDIK HIBUR KAMISHIBAI Tarikh: 4 - 5 April 2019 Masa : 8:00 Pagi - 4:00 Petang Tempat: Bilik Latihan Dalam Perkhidmatan...